Alla inlägg under juni 2011

Av My - 5 juni 2011 00:33

  Titana och Marlie i Helgasjön   Fina Selma   

Av My - 5 juni 2011 00:20

Efter sjukhusvistelsen är Titana helt återställd, så skönt! Nu äter hon sin vanliga mat och är pigg och glad :) Nästa vecka tänkte jag dra igång med träningen igen. Ska börja cykla med henne med, är det tänkt.


Jazz mår bra hon med men hon har ett sår på benet som hon inte vill låta bli, så hon har tratt på sig. Tycker ju lite synd om henne men hon slickar upp såret på några sekunder bara. Det är inget stort så det kommer nog läka snabbt om det bara får vara ifred.

Jag förstår inte varför hundar envisas med att slicka upp sina sår. Gör vargarna likadant? Hur klarar dom sig utan tratt då? Om någon vet så kommentera gärna :)


Titana simmade för första gången igår! Underbart!


Idag har vi haft Selma här, Titanas bästis :) Jag har fått gå med dom i omgångar för jag utmanar inte ödet och går med tre huliganer i koppel :)


Imorgon ska det bli lika varmt som idag säger dom och då ska vi och bada med vovvarna! Kanske vågar jag mig i med... men det tror jag inte!


tjöss

Presentation


My och Titana!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards